Kategorie

Informacje

Uwaga ważne!!! W przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt, w celu ustalenia terminu odbioru. Jeżeli natomiast znalazłeś interesującą Cię ofertę a bez składania zamówienia towar chcesz odebrać lub obejrzeć w naszym sklepie stacjonarnym, koniecznie potwierdź dostępność, ponieważ część towarów trzymamy w magazynie i bez wcześniejszego umówienia, nie będzie możliwości odbioru ani obejrzenia.




Adresy sklepów stacjonarnych


 








 

AMBike.pl Konstancin-Jez.
Ul. Warszawska 35
05-520 Konstancin-Jeziorna 
 
 
kom: 531 549 655
512 096 168
512 096 186
   


 






AMBike.pl Otwock
ul. Staszica 16
05-400 Otwock 
 
kom: 796 255 879
512 096 168
512 096 186
   

 

Godziny otwarcia sklepów:
Pon. - Piątek-     10.00-17.00
Sobota -                9.00-14.00

Płatności w AMBike.pl są obsługiwane przez platnosci.pl
   

 

Koszty dostawy

Dostawa


  • Darmowa wysyłka przy formie płatności "Wpłata na konto" powyżej 300 zł
  • Darmowa wysyłka przy formie płatności za "Płacę PayU" powyżej kwoty 450 zł
  • Darmowa wysyłka przy formie płatności "Za pobraniem" powyżej 300 zł

LeaseLink

Rower Elektryczny Wheeler I-Leen HD

  • Kod: 52911
  • Dostępność: Na magazynie (48h)
  • Producent: Wheeler
  • Cena katalogowa: 11 900,00 zł
  • Rabat: -1 190,00 zł
  • Cena: 10 710,00 zł
    • Wybierz rozmiar
    szt.
  • Oblicz eRaty
  • Oblicz_raty_duckblue
  • Poleć produkt

DANE TECHNICZNE

Rama: ALLOY 6061 D.B., 120mm TRAVEL, SPECIFIC FOR WOMEN 27.5"
Widelec: MANITOU MACHETE 27.5" PLUS, TS AIR SPRING, 120mm TRAVEL, TAPERED, 15X110mm AXLE, HYDRAULIC DAMPING
Wspornik kierownicy: LEVELNINE RACE, BARBORE: 31.8mm, 1 1/8", ANGLE:6°
Ster: FSA NO. 57, ALLOY, PRESS FIT TYPE 11/8"-1.5"
Kierownica: LEVELNINE Race, 720mm, 9° ANGLE, 15mm RISE, 31.8mm  
Przerzutka tył: SHIMANO XT RD-M781D SGS SHADOW DESIGN, DIRECT MOUNT TYPE, 10-SPEED
Przerzutka przód: SHIMANO DEORE FD-M617D, DIRECT MOUNT, SIDE SWING
Manetka: SHIMANO DEORE SL-M610-I, DIRECT ATTACH TO BRAKE LEVER, ISPEC
Hamulce: SHIMANO BR-M395, HYDRAULIC DISC BRAKE WITH RESIN PADS, F:203mm, R:180mm ROTORS
Dźwignia hamulca: SHIMANO BL-M396
Korba suportowa: FSA CK745/ISIS, BOOST, 38-28 TEETH
Support: LEVELNINE Race, 31.6x350mm
Sztyca podsiodłowa: SELLE ROYAL SIRIO LADY 1204DRN
Siodło: SELLE ROYAL SIRIO LADY 1204DRN
Obręcz: ALEXRIMS XM-35, 32 HOLES, INNER WIDTH 35mm, 27.5"
Piasta przednia:  SHIMANO DEORE HB-M618-B, 32 HOLES, 15x110mm BOOST THRU AXLE
Piasta tylna:  SHIMANO FH-M618-B, 32 HOLES, 12x148mm BOOST THRU AXLE
Łańcuch: KMC X11 ET EPT, e-Bike, 3x durability
Kaseta: SHIMANO CS-HG500-10, 11-42 TEETH, 10-SPEED
Opona: SCHWALBE NOBBY NIC PERFORMANCE LINE, 27.5x2.8"
Waga: 22,7 Kg
Rozmiar koła: 27.5"
Ilość  biegów: 20 SPEED

Silnik: YAMAHA, PW-X POWER UNIT, 250WATT
Bateria: YAMAHA LIMN 37.0V, 13.5Ah, 500Wh
Zasięg: max.125KM

Dobór wielkości ramy


Odpowiednio dobrana wielkość ramy bardzo istotnie wpływa na jakość i bezpieczeństwo jazdy. Dlatego tak ważne jest, aby rower jaki mamy zamiar kupić dopasować do siebie. Przed zakupem zachęcamy do przymierzenia się do roweru. Jeśli nie jest to możliwe, przy doborze odpowiedniego rozmiaru ramy  warto skorzystać z  jednej z dwóch metod:
1.Dobór według wzrostu (według tabeli)
2.Dobór według długości nogi

Opis metody opartej na pomiarze długości nogi
a) Stajemy oparci o ścianę (najlepiej boso).
b) Odmierzamy odległość między naszym kroczem a podłogą.
c) Wynik który otrzymamy mnożymy:
x 0,57 - gdy kupujemy rowery górskie,
x 0,63 - gdy kupujemy rowery trekkingowe,
x 0,66 - gdy kupujemy rowery szosowe.
d) Aby uzyskać rozmiar ramy w calach, wynik musimy podzielić przez 2,54 (1cal=2,54cm).

Przykład dla roweru MTB:
 
Długość nogi od krocza – 85cm.
85cm x 0,57 = 48,45cm
48,45: 2,54=19 cali

Przy wyborze rozmiaru roweru oprócz stylu jazdy jaki preferujemy ważny jest też typ roweru jaki mamy zamiar kupić. Dla rowerów górskich, szosowych i trekkingowych rozmiary ujęte w tabelach zgadzają się w ok.90%. Jeśli natomiast rower będzie używany bardziej ekstremalnie, tj. maratony, XC, downhill i enduro, wówczas najlepiej dobierać ramy o 1-2 rozmiary mniejsze. Podyktowane jest to tym , że mniejszym rowerem lepiej się manewruje.

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na jeden istotny aspekt, mianowicie różnicę w budowie anatomicznej kobiet i mężczyzn. Z tego tytułu powyższe wskazówki należy odnieść do wyboru rowerów dla mężczyzn. Kobieta przy tym samym wzroście co mężczyzna posiada nieco inne proporcje budowy ciała - dłuższe nogi i krótszy tułów, dlatego rower należy dobrać tak, aby górna rura ramy była krótsza niż dla mężczyzny. Nasze modele przeznaczone dla kobiet jak np. Passera,  są zaprojektowane z uwzględnieniem tych że różnic anatomicznych.