Rapid Ebikes tworzy nowoczesne zestawy do konwersji roweru tradycyjnego na elektryczny.
TO PROSTE!
Z napędami RAPID samodzielnie w kilka godzin przekonwertujesz zwykły rower na nowoczesny eBike. Wszystko to bez konieczności lutowania oraz specjalistycznej wiedzy technicznej. Kompatybilność jest z większością rowerów dostępnych na rynku. Wszystko to dzięki instalacji napędu w przednim lub tylnym kole. Możliwości jakie daje nam konwersja to prędkość aż do 55 km/h i moc aż do 2000W.
3 lata gwarancji na silnik i 2 lata gwarancji na pozostałe podzespoły. Do tego szybki i profesjonalny serwis.
Czy zestaw jest legalny?
Silnik posiada oznaczenie mocy znamionowej 250W, co oznacza, że jest zgodny z ustawą o ruchu drogowym i można go wykorzystać w rowerze elektrycznym. Duża moc rzeczywista (maksymalna) 2000W, potężne przyspieszenie.
Czy zestaw jest wodoodporny?
Dzięki zastosowaniu hermetycznych wtyczek oraz odpornych na wodę elementów, takich jak silnik, kontroler czy wyświetlacz, żadna pogoda nie będzie ci straszna.
Czy silnik jest przekładniowy, czy bezprzekładniowy?
Silniki 1000 W i 2000 W są silnikami bezprzekładniowymi, 500 W jest przekładniowy
CZY ZESTAW MOGĘ PRZEKŁADAĆ NA INNY ROWER?
Tak, montaż jest bezinwazyjny. Jeśli w przyszłości zmienisz rower, będziesz mógł przenieść zestaw na inny.
JAK DBAĆ O KOŁO Z SILNIKIEM?
Po przejechaniu pierwszych 50-200 kilometrów należy wykonać kilka czynności, które sprawią że dalsza jazda na E-bike’u będzie bezpieczniejsza i bezawaryjna. Niezastosowanie się do poniższych wytycznych może skutkować pękaniem szprych i rozcentrowywaniem się koła. Dodatkowo reklamacja takiego koła zostanie odrzucona.
Dopiero po niżej wymienionych czynnościach obręcz i szprychy naturalnie się ułożą i nie będzie kłopotów z kołem.
Kontrola naciągu szprych po 50 kilometrach
Dociągnąć każdą szprychę o minimum ½ obrotu, czasem będzie to nawet półtora obrotu.
Kontrola naciągu szprych po 100 kilometrach
Kontrola naciągu szprych po 100 kilometrach - dociągnąć szprychy o ¼ obrotu. Nawet jeśli szprychy nie wykazują oznak poluzowania.
Kontrola naciągu szprych po 200 kilometrach
Kontrola naciągu szprych po 200 kilometrach - dociągnąć szprychy o ⅛ obrotu. Nawet jeśli szprychy nie wykazują oznak poluzowania.