Seria sakw i bagażników EXPEDICE została zaprojektowana z myślą o wyprawach.
Konstrukcja bagażników zapewnia wysoką nośność i sztywność. Taka kombinacja jest gwarancją bezpiecznej jazdy i stabilności bagażu podczas kamienistych zjazdów a także podczas jazdy „na stojąco” przy podjazdach.
Konstrukcja sakw jest przejęta z worków używanych w żeglarstwie, to znaczy że są one w 100% wodoszczelne. Sakwa jest zaprojektowana tak, aby posiadała minimum szwów a materiał łączony jest poprzez zgrzewanie. System zamykania jest rozwiązany metodą rolowania, podobnie jak w workach żeglarskich.
W skrócie: seria idealna dla wymagających rowerzystów, na każdy rodzaj tras (w tym górskie i kamieniste) i na każde warunki pogodowe.
Główne cechy: system modułowy, możliwość konfiguracji i regulacji objętości, system nośny pozwalający na szybkie, wygodne i stabilne zaczepienie sakw do bagażnika, pasy kompresyjne, stabilność bagażu, łatwy dostęp do bagażu, prosta budowa: brak kieszonek.
Całkowita wodoszczelność sakw, zgrzewane łączenia, najwyższa wytrzymałość materiału na przetarcia i obciążenie (do 15kg).
Art. 312B seria EXPEDICE - opis produktu:
Sakwa sprzedawana na sztuki, cena za 1 sztukę.
Sakwa jest elementem systemu modułowego składającego się z:
- 2 sakw bocznych art. 312 i sakwy górnej art. 313
- każdy element zestawu jest niezależny od pozostałych
- 3-elementowy zestaw daje łączną pojemność ponad 60 litrów
Przeznaczenie:
- sakwa zalecana do wymagających wypraw przy zmiennych i trudnych warunkach pogodowych
Kolor:
Pojemność:
Wymiary:
- długość: 33 cm
- szerokość: 17 cm
- wysokość: 38 cm
Waga:
Materiał i wodoodporność:
- wodoszczelny materiał PES/ PVC
- 100% wodoszczelności: zgrzewane łączenia materiału, zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer
Kompatybilność i montaż:
- pasuje do bagażnika przedniego (art. 204) oraz wszystkich bagażników tylnych Sport Arsenal z wyjątkiem art. 001 oraz bagażników do sztycy
- idealna w kombinacji z sakwami art. 598 (seria SNC) oraz 313 (seria EXPEDICE)
- wygodne i stabilne mocowanie do bagażnika
- na górze aluminiowa szyna, na niej haki z regulacją rozstawu i wpinanymi plastikowymi podkładkami redukcyjnymi
- na dole gumka z regulacją naciągu i metalowym haczykiem
- blokada zapobiegająca wypięciu się sakwy z bagażnika podczas wstrząsów i jazdy po nierównościach (specjalnie wyprofilowany metalowy element na środku aluminiowej szyny)
- system mocowania umożliwia szybkie i wygodne zakładanie sakwy oraz jej ściąganie z bagażnika, a także stabilność sakwy podczas jazdy w różnorodnym terenie
Układ komór i kieszeni:
- wygodny, szeroki dostęp do głównej komory od góry
Wyposażenie i budowa:
- zamykanie poprzez rolowanie i zapinanie na boki za pomocą klamer
- wewnętrzne, mocne, plastikowe usztywnienie od strony koła utrzymuje kształt i stabilność sakwy
- szerokość sakwy regulowana za pomocą 2 pasków kompresyjnych - możliwość dopasowania objętości do ilości przewożonego bagażu, a w razie potrzeby możliwość całkowitego spłaszczenia sakwy do grubości kilku cm
- pasy kompresyjne umożliwiają również przymocowanie dodatkowego bagażu na zewnątrz sakwy
wygodny uchwyt do przenoszenia sakwy w ręce
Bezpieczeństwo na drodze:
- elementy odblaskowe z przodu, z tyłu i z boku, dla zwiększenia bezpieczeństwa