Guide RSC dysponują mocą hamowania sprawiająca, że nawet na zupełnie nowej ścieżce można poczuć się swobodnie. Opracowane, żeby zapewnić perfekcyjne połączenie niezawodności działania i kontroli jazdy. Technologia dźwigni SwingLink™ przynosi większą moc, płynniejszą modulację, krótszy wolny skok dźwigni i lepsze jej wyczucie w czasie hamowania niż kiedykolwiek wcześniej. Konstrukcja zbiornika wyrównawczego, kształt przepony i materiał z którego została wykonana zapewniają perfekcyjną pracę układu oraz większą niezależność od serwisu. Technologia Bleeding Edge™ czyni odpowietrzanie szybkim i łatwym.
SPECYFIKACJA:
Zacisk: dwuczęściowy zacisk z czterema tłoczkami o dwóch różnych średnicach, odkuwany z aluminium, anodowany na czarno lub szlifowany na srebrno
Klamka: aluminium—korpus i dźwignia, łożyska maszynowe w punkcie obrotu
Średnica tarcz hamulcowych: sugerowane tarcze Centerline 140 (tył)/160/170/180/200 mm, bez tarczy i adaptera w komplecie
Rodzaj klocków hamulcowych: organiczne lub metaliczne ze stalową płytką, montowane od góry
Mocowanie klocków hamulcowych: 3 mm imbus
Płyn hamulcowy: DOT 5.1
Typ obejmy: MMX ze sworzniem, otwierana
Mocowanie: dwustronna, odwracalna dźwignia, uniwersalny zacisk
Regulacja odległości dźwigni od kierownicy w pozycji wyjściowej
Regulacja odległości dźwigni od kierownicy przy której następuje kontakt klocków z tarczą hamulcową (regulacja wolnego skoku dźwigni hamulcowej)
Kompatybilny z Matchmaker X, manetki Trigger lub Twister, Pushloc MMX, XLoc
Mocowanie zacisku do adaptera: bez podkładek 3D—bezpośrednio