Rower crossowy 28'' Wheeler Cross 6.2

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 59485
  • Producent: Wheeler
  • Dostępność: Na magazynie

  • Historia ceny
  • Czas realizacji: do 48h
  • Model: 2023
  • szt.
  • 2 799,00 zł 2 299,00 zł
  • Paypal / Karta, Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Przelew tradycyjnym, Przelewy24, Płatne przy dostawie, eRaty Santander Consumer Bank
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Rower crossowy 28'' Wheeler Cross 6.2

 

Modele z serii Cross są to wszechstronne rowery ,które sprawdzą się w ulicznych korkach, na długiej wycieczce krajobrazowej, a nawet pozwolą pokonać górskie bezdroża. Wszystko to dzięki dużym 28- calowym kołom i oponom o niskich oporach toczenia. Ta różnorodność jest niezbędna przy nowoczesnym trybie życia. Wszechstronny ,nowoczesny rowerzysta chce aby jego rower sprawdzał się zawsze i wszędzie. Aby uzyskać więcej bezpieczeństwa i komfortu zastosowano regulowany wspornik kierownicy, a w niektórych modelach amortyzowana sztycę pod siodłową. Siodło jak i ergonomiczne chwyty zostały zaprojektowane tak aby wyeliminować punkty nacisku i zapewnić jeszcze więcej przyjemności z jazdy. Możliwość zamocowania bagażnika i błotników sprawi a, że rowery z serii cross są jednym z najbardziej uniwersalnych rowerów na rynku.

 

DANE TECHNICZNE

  • RAMA: N/A  6061 ALLOY P.G. WITH 1 1/8" INTERGRATED HEAD TUBE,
  • WIDELEC:    SUNTOUR  SF14-NEX HLO P 700C  700C  1 1/8" TRAVEL 63MM
  • STER:    VP    VP-MH308ET    threaded headset for 1 1/8"-IT
  • KIEROWNICA:    HL    "MTB-AL320BTFOV
  • ISO-M"    ALLOY RAISE BAR 20MM BAR BORE 31.8 BEND 10 WIDTH:640W W/WHEELER LOGO
    WSPORNIK KIEROWNICY:    HL    MTS-C268-5FOV     ALLOY REGULOWANY
  • CHWYTY:    VELO    VLG-385D2 
  • HAMULEC:    TEKTRO    855AL    ALLOY V-BRAKE
  • DZWIGNIA HAMULCA:    SHIMANO ST-EF65
  • OBRĘCZE:    A-RIM    DA-245    ALLOY D/B WALL 700CX32HX14G A/V
  • SZPRYCHY:    SHA DAR STEEL 14G,
  • PIASTA PRZÓD:    KT  A55F    ALLOY
  • PIASTA TYŁ:    KT(CHINA)    AZER    REAR FREEHUB, 8-SPEED
  • KASETA:    SHIMANO CS-HG200-8, 12-14-16-18-21-24-28-32(BR)
  • OPONY:    CST   C-1313    700X38C 
  • KORBA SUPORTOWA:    SHIMANO  FC-TY301,  48X38X28T 
  • SUPORT:    SHIMANO    BBUN100  
  • PRZERZUTKA PRZÓD:    SHIMANO ALTUS FD-M310 
  • PRZERZUTKA TYŁ:    SHIMANO ACERA RD-M360
  • MANETKI:    SHIMANO  ST-EF65
  • ŁAŃCUCH:    KMC    Z-72   
  • PEDAŁY:    MARWI    SP-872N   
  • SIODŁO:    FOMING    DDK-2166(M)/DDK-2176(L)
  • SZTYCA POD SIODŁOWA:  HL  SP-C372 EN-C  ALLOY SUSPENSION  TRAVEL 40
  • ILOŚĆ BIEGÓW: 24
  • ROZMIAR KOŁA: 28"

Dobór wielkości ramy

Odpowiednio dobrana wielkość ramy bardzo istotnie wpływa na jakość i bezpieczeństwo jazdy. Dlatego tak ważne jest, aby rower jaki mamy zamiar kupić dopasować do siebie. Przed zakupem zachęcamy do przymierzenia się do roweru. Jeśli nie jest to możliwe, przy doborze odpowiedniego rozmiaru ramy  warto skorzystać z  jednej z dwóch metod:
1.Dobór według wzrostu (według tabeli)
2.Dobór według długości nogi

Opis metody opartej na pomiarze długości nogi
a) Stajemy oparci o ścianę (najlepiej boso).
b) Odmierzamy odległość między naszym kroczem a podłogą.
c) Wynik który otrzymamy mnożymy:
x 0,57 - gdy kupujemy rowery górskie,
x 0,63 - gdy kupujemy rowery trekkingowe,
x 0,66 - gdy kupujemy rowery szosowe.
d) Aby uzyskać rozmiar ramy w calach, wynik musimy podzielić przez 2,54 (1cal=2,54cm).

Przykład dla roweru MTB:
 
Długość nogi od krocza – 85cm.
85cm x 0,57 = 48,45cm
48,45: 2,54=19 cali

Przy wyborze rozmiaru roweru oprócz stylu jazdy jaki preferujemy ważny jest też typ roweru jaki mamy zamiar kupić. Dla rowerów górskich, szosowych i trekkingowych rozmiary ujęte w tabelach zgadzają się w ok.90%. Jeśli natomiast rower będzie używany bardziej ekstremalnie, tj. maratony, XC, downhill i enduro, wówczas najlepiej dobierać ramy o 1-2 rozmiary mniejsze. Podyktowane jest to tym , że mniejszym rowerem lepiej się manewruje.

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na jeden istotny aspekt, mianowicie różnicę w budowie anatomicznej kobiet i mężczyzn. Z tego tytułu powyższe wskazówki należy odnieść do wyboru rowerów dla mężczyzn. Kobieta przy tym samym wzroście co mężczyzna posiada nieco inne proporcje budowy ciała - dłuższe nogi i krótszy tułów, dlatego rower należy dobrać tak, aby górna rura ramy była krótsza niż dla mężczyzny. Nasze modele przeznaczone dla kobiet jak np. Passera,  są zaprojektowane z uwzględnieniem tychże różnic anatomicznych.