Rower elektryczny Wheeler E-Tour 1

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 57187
  • Producent: Wheeler
  • Dostępność: Na magazynie

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 5 399,00 zł brutto
  • Czas realizacji: do 48h
  • Czas realizacji: 1-2dni
  • szt.
  • 5 999,00 zł 4 399,00 zł
  • Paypal / Karta, Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Przelew tradycyjnym, Przelewy24, Płatne przy dostawie, eRaty Santander Consumer Bank
  • Sprawdź raty
  • Oblicz_raty_duckblue

Rower elektryczny Wheeler E-Tour 1

E-Tour 1 to elektryczny rower do jazdy miejskiej, wyposażony w jeden z najlepszych silników dostępnych na rynku firmy Bafang o mocy 250w i dużym max. momencie obrotowym 30Nm. Konstrukcja roweru nastawiona jest na komfort co w połączeniu z pojemną baterią pozwoli na pokonywanie dużych dystansów bez zmęczenia ( do 90 km na jednym ładowaniu). W wyposażeniu roweru znajdziemy wszystko co niezbędne do codziennego użytkowania w różnych warunkach i z w różnym celu. Duży i czytelny wyświetlacz pokaże wszystkie niezbędne parametry jazdy takie jak prędkość, dystans ,poziom naładowania baterii, potencjalny zasięg i inne. Baterię bez problemu można wyjąć z mocowania i naładować w domu. Odpowiednie czujniki (Hall i RPM) czuwają nad optymalną pracą systemu elektrycznego wspomagania.

W E-Tour 1 zastosowano 7 biegowy napęd Shimano Nexus (biegi w tylnej piaście), który wyróżnia się następującymi cechami:

Zmiana biegów podczas postoju - w przeciwieństwie do przerzutek, nie musimy kręcić pedałami, aby łańcuch wskoczył na inną zębatkę. Świetnie sprawdza się to np. gdy stoimy na światłach, a nie zmieniliśmy wcześniej biegu.
Mniejsze wymagania serwisowe– przerzutki w piaście są tak na prawdę bezobsługowe. Raz na dłuższy czas przyda im się obejrzenie przez mechanika, ale poza tym nie trzeba ich praktycznie w ogóle regulować.
Czysty napęd – brak kasety jest równoznaczny z mniejszą ilością zakamarków do czyszczenia. Dodatkowo w modelu E-Tour 1 zastosowano pełną osłonę łańcucha
Duża żywotność – linia łańcucha zawsze będzie ta sama. Dzięki temu zębatki oraz łańcuch mają szansę na o wiele dłuższe życie niż w przypadku zwykłych przerzutek.
Zamknięta konstrukcja – wszystkie wrażliwe mechanizmy przerzutek w piaście są szczelnie zamknięte w metalowej obudowie w związku z czym nie musimy przejmować się warunkami pogodowymi
Brak wystających elementów – nie mamy przerzutki, którą można uszkodzić przy upadku.
Łańcuch nie spada – jest napięty pomiędzy dwoma zębatkami i ma o wiele mniejszy margines ruchu niż przy przerzutkach, w związku z czym nie musimy się martwić o jego spadnięcie.

E-tour 1 spełnia europejską normę EN15194 co dopuszcza go do poruszania się po drogach publicznych na tych samych zasadach co "zwykły/analogowy" rower.

 

DANE TECHNICZNE:

  • Rama: Aluminiowa 6061
  • Widelec: 700Cx1-1/8" HI-TEN FORK WITH 50mm INTERGRATED CROWN
  • Kierownica: NR-AL-29 aluminiowa , szerokość 580mm x grubość 25.4mm
  • Wspornik kierownicy: MTS-D480-5 , aluminiowy, regulowany
  • Manetki: SHIMANO NEXUS REVO SHIFTER 7-SPEED
  • Dźwignia hamulca: TEKTRO EL555C-RT
  • Hamulce: PPRZÓD:V-BRAKE TEKTRO ,TYŁ:TORPEDO
  • Przerzutka tył: SHIMANO NEXUS 7-SPEED
  • Korba: PROWEEL PRO-U38
  • Łańcuch: KMCZ 1eHX EPT
  • Piasta przód: ZINTEGROWANA Z SILNIKIEM
  • Piasta tył: SHIMANO NEXUS INTER-7
  • Obręcze: SHINING A-M4 700CX36HX14G ,podwójnie wzmacniane
  • Opony: CST XIAMEN C-1920 700x35c, z paskiem fluoroscencyjnym
  • Sztyca pod siodłowa: HL SPS-372 ,amortyzowana o skoku 40mm
  • Siodło: VELO VL-6049E , z elastomerami
  • Silnik: BAFANG FM G320.250 , 36V, 250w ,max. moment obrotowy 30Nm,wodoszczelny,Hall sensor & RMP sensor
  • Bateria: PHYLION SF-03, 36V,11,6 Ah,417,6 Wh, z zintegrowanym tylnym światłem
  • Ładowarka: PHYLION 2 A
  • Wyświetlacz: BAFANG DP C10.C 1.0
  • Zasięg: MAX. 90 KM
  • Liczba biegów: 7-SPEED
  • Waga:23,9kg
  • Wyposażenie: bagażnik, oświetlenie przód/tył, podpórka, zabezpieczenie antykradzieżowe, błotniki, ładowarka, dzwonek
  • Rozmiar ramy: 47cm, 51cm, 55cm
    Rower nowy, 2 lata gwarancji